Problemy z zasypianiem ma coraz większa liczba osób

Cały stres dnia codziennego daje o sobie znać akurat w nocy. Niekiedy nie możemy zasnąć niezwykle długo, czasem zasypiamy, lecz nasz sen jest niespokojny i budzimy się co jakiś czas, a w rezultacie rano czujemy się maksymalnie wyczerpani.


Salon w stylu industrialnym
Napisał: Magdalenie Borowiak
Na podstawie danych z: B.M. Polska Sp. z o. o.


Więcej artykułów

W jaki sposób zaaranżować komfortową oraz przytulną alkowę?

RETRO
Napisał: Organique
Jest kilka prostych reguł, dzięki jakim twa alkowa będzie komfortowa oraz pozwoli Ci się zrelaksować. Aby mieć w mieszkaniu taki azyl, nie musisz wydawać dużo pieniędzy. Starczy, iż zastosujesz się do poniższych zasad.


Łóżko w alkowie to bez wątpliwości najważniejszy mebel.


Nie pomaga ani wygodna poduszka, ani wietrzenie pokoju przed snem. Wszystko okazuje się niezadowalającym zabiegiem do tego, aby porządnie się wyspać i wstać wypoczętym i w pełni sił. Po jakimś czasie łykamy suplementy, które pomagają spokojnie zasnąć, lecz na dłuższą metę i to nie http://kuchnieportal.pl/artykul/meble-kuchenne-z-forniru-za-i-przeciw/ okazuje się dobrym rozwiązaniem. Organizm przywyknąć do nich i potem bez nich już się nie obejdziemy - po co nam to? Ty także masz takie problemy? Najpierw było niewygodne łóżko, następnie nie taka poduszka, innym razem kołdra? To nie w nich szukaj problemów, lecz w samej Tobie. Czy przed snem myślisz o wszystkich obowiązkach, które musisz wykonać kolejnego dnia? Trapi Cię jakiś kłopot, może nawet błahy, lecz nocą rośnie do rangi tragedii ? Takie rzeczy dokładnie utrudniają nam spokojny sen. Nie poduszka zdjęcia na poduszkach, nie łóżko, ale nasze zdenerwowanie i brak umiejętności wyzbycia się stresu. Zamiast więc na okrągło zmieniać wyposażenie sypialni, weź udział w zajęciach jogi, wyjdź na spacer wieczorem, lub też nawet pobiegaj - a szybko zobaczysz, że naprawdę jest możliwe bardzo szybko zasnąć , przespać całą noc i wstać zupełnie wypoczętym. Nie myśl na wieczór o niemiłych sprawach, lecz o czymś miłym.


mycie okien


Spróbuj się zrelaksować przed snem, nie oglądaj filmów trzymających w napięciu - one również mogą mimowolnie rozbudzić w nas zdenerwowanie.


Najlepiej, aby telewizor zniknął z sypialni. Sama zauważysz, iż zupełnie nie potrzebujesz suplementów, by szybko zasnąć i wstać w pełni zrelaksowaną.
18-01-07 09:31:02
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.