Problemy z zasypianiem ma coraz większa liczba osób

Cały stres dnia codziennego daje o sobie znać akurat w nocy. Niekiedy nie możemy zasnąć niezwykle długo, czasem zasypiamy, lecz nasz sen jest niespokojny i budzimy się co jakiś czas, a w rezultacie rano czujemy się maksymalnie wyczerpani.


Salon w stylu industrialnym
Napisał: Magdalenie Borowiak
Na podstawie danych z: B.M. Polska Sp. z o. o.


Więcej artykułów

Wiele spółek troszczy się o dobre nastawienie pracowników, dlatego w każdym pokoju powinien stać odświeżacz powietrza

garaż
Na podstawie danych z: flickr.com
W wielu firmach zdarza się tak, że w tym samym pokoju pracuje kilka czy kilkanaście ludzi. W takim przypadku zwykle każdy ma ze sobą jakąś kanapkę czy inne jedzenie, które intensywnie pachnie.


Nie pomaga ani wygodna poduszka, ani wietrzenie pokoju przed snem. Wszystko okazuje się niezadowalającym zabiegiem do tego, aby porządnie się wyspać i wstać wypoczętym i w pełni sił. Po jakimś czasie łykamy suplementy, które pomagają spokojnie zasnąć, lecz na dłuższą metę i to nie http://kuchnieportal.pl/artykul/meble-kuchenne-z-forniru-za-i-przeciw/ okazuje się dobrym rozwiązaniem. Organizm przywyknąć do nich i potem bez nich już się nie obejdziemy - po co nam to? Ty także masz takie problemy? Najpierw było niewygodne łóżko, następnie nie taka poduszka, innym razem kołdra? To nie w nich szukaj problemów, lecz w samej Tobie. Czy przed snem myślisz o wszystkich obowiązkach, które musisz wykonać kolejnego dnia? Trapi Cię jakiś kłopot, może nawet błahy, lecz nocą rośnie do rangi tragedii ? Takie rzeczy dokładnie utrudniają nam spokojny sen. Nie poduszka zdjęcia na poduszkach, nie łóżko, ale nasze zdenerwowanie i brak umiejętności wyzbycia się stresu. Zamiast więc na okrągło zmieniać wyposażenie sypialni, weź udział w zajęciach jogi, wyjdź na spacer wieczorem, lub też nawet pobiegaj - a szybko zobaczysz, że naprawdę jest możliwe bardzo szybko zasnąć , przespać całą noc i wstać zupełnie wypoczętym. Nie myśl na wieczór o niemiłych sprawach, lecz o czymś miłym.


mycie okien


Spróbuj się zrelaksować przed snem, nie oglądaj filmów trzymających w napięciu - one również mogą mimowolnie rozbudzić w nas zdenerwowanie.


Najlepiej, aby telewizor zniknął z sypialni. Sama zauważysz, iż zupełnie nie potrzebujesz suplementów, by szybko zasnąć i wstać w pełni zrelaksowaną.
18-01-07 09:31:02
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.